Legendarni Shinobi

Świat Legendarnych Shinobi

Ogłoszenie

Zapisujcie się do akademi to jest pierwszy krok na tym forum. I pamietajcie! Kazdy kto sie zarejestrowal ma sie zglosic do adminów lub Kage zeby dal im mieszkanie w bloku!

#1 2008-05-23 18:53:33

Adis Wladca Piasku

I Kazekage/wykładowca

9061276
Zarejestrowany: 2008-03-22
Posty: 420
Punktów :   
Wioska: Sunagakure
Kekkai Genkai: Sharingan (4lvl)
Pieczęc: Shakaku (2lvl)
Spezjalicacja/e: jeszcze nie wiem ;p
Wladza nad Demonem: 1 lvl

Ważne PRZECZYTAC (o bramach)

Dla  niewiedzących:
Kaimon - pierwsza brama
Kyuumon - druga
Seimon - trzecia
Shoumon - czwarta
Tomon - piąta
Keimon - szósta
Kyoumon - siódma
Shimon - ósma
Podczas walki często używa sie bram, które zwiększają siłę, ale nie uwzględniono ograniczeń i zniszczeń w organizmie jakie one czynią. Dlatego wprowadziłem konsekwencje uzywania bram.


Pierwszą i drugą bramę można jeszcze otworzyć bez konsekwencji (znoszą one tylko ograniczenia jakie tworzy nasz własny umysł).

3 brama- Ta jak wiadomo usuwa ograniczenia informacji przesyłanych do mózgu. Ale informacje to nie tylko zwiększenie refleksu. Ból też jest informacją przesyłaną do mózgu. Tak więc podczas działania 3 bramy każdy celny atak zadaje tak ogromny ból, ze nie jest sie w stanie przez chwile ruszać (jest sie oślepionym przez niego)

4 brama- znosi limit tlenu przyjmowany przez płuca. Tutaj sprawa prosta: płuca przyjmują więcej tlenu=więcej energii, ale podstawowe zapotrzebowanie na tlen również sie zwiększa, czyli jak jest sie pod wpływem 4 bramy nie można walczyć w dymie, ani wytrzymać pod woda, bo jest na to za mało tlenu. Konsekwencją braku tlenu chodzby na chwile w tym stanie jest najpierw straszna niemoc, a potem śmierć.

5 brama- dwukrotnie zwiększa limit wydzielanej chakry, czyniąc cialo silniejszym. Traci sie czesciowo kontrole nad posiadana chakrą, staje sie ona niestabilna przez co kazde jutsu zuzywa drugie tyle chakry, ktore jest po prostu marnowane (np. Jeśli uzywasz jutsu, które kosztuje 100chakry, to musisz zapłacić za nie 200 chakry).

6 brama- tutaj zaczyna się zwiększać ryzyko śmierci użytkownika. 6 brama usuwa limit ilości tłuszczu i białek jakie mogą być strawione i usuwa (w innym przypadku) bezużyteczne źródła energii. Niestety te źródła energii nie wystarczą na długo i organizm szybko zaczyna trawić sam siebie co w krótkim czasie (5 postów) prowadzi do smierci. Można jednak uzupełnić brakujące zasoby energii za pomocą Solder Pils (ale wtedy NIE dają one żadnych kożyści-są zbyt szybko trawione), które opozniaja samostrawienie organizmu o 2 tury.

7 brama- znosi limit szybkości jakie ciało może osiągnąć, usuwa martwe komórki skóry, sprawia, że organizm staje się czystszy produkując 2 razy więcej siły i wytrzymałości. Niestety martwe komórki szybko zastępowane są nowymi, a organizm nie może przestać ich wydalać. Tutaj już Solder Pils nie pomogą. Organizm użytkownika wydala sam siebie w ciągu 3 postów, co prowadzi do śmierci.

8 brama- otwiera ostatnią bramę zlokalizowaną w sercu i zużywa całą energię ciała. Sprawia, że serce bije z maksymalną siłą i przekracza moc każdej innej bramy. Energia z każdej komórki ciała się zużywa dając użytkownikowi moc większą nawet od tej posiadanej przez Kage. Ten efekt Wielkiego Wybuchu jest tylko tymczasowy i niszczy każdy mięsień użytkownika, włączając serce. Otwarcie tej bramy to pewna śmierć, zaraz po jej otwarciu (w tym samym poscie w którym została otwarta, ale można jeszcze cos zrobic przed smiercia)


Aby to działało trzeba by wprowadzić pewne zasady:
1.Bramy trzeba otwierać chronologicznie (od pierwszej nie można np. od razu otworzyć 5)
2.Można otwierać 1 bramę na jednego posta. Nie trzeba otwierać następnej bramy jeśli sie nie chce, albo można ją otworzyć później
3.W każdej chwili można "wyłączyć" bramę która jest aktywna. Jednakże jeśli to zrobisz utracisz możliwość ich ponownego otwierania np. Masz włączoną 4 bramę i doskwiera Ci brak tlenu, więc wyłączasz ją. NIE znaczy to, że zszedłeś do poziomu 3 bramy tylko, ze zszedłeś do zera i nie możesz już więcej podczas tej walki używać bram. Wszystko albo nic. Uwolnionej mocy nie można tak po prostu zmniejszyć. To nie kurek z gazem.
4. Otwarcie następnej bramy NIE zwalnia z ograniczeń nałożonych prze poprzednią np. jak przechodzisz z 3 bramy na 4 to nadal twój układ nerwowy potęguje ból.

Jeżeli ktoś ma demona i KG to nie może mieć otwierania bram.
Jeżeli ktoś ma demona bez KG to może otwierać bramy do czwartej włącznie.
Jeżeli ktoś ma inną pieczęć i KG, to może się nauczyć otwierania bram tylko do max drugiej.
Jeżeli ktoś ma inną pieczęć bez KG, to może otwierać bramy do szóstej włącznie.
Bez pieczęci można się nauczyć wszystkich bram.


Wioska:Piasku
Chakra: 27300 (1 lvl shakaku 54600 ch) (2 lvl shakaku 81900 ch)
Kasa: 285 600 G
PN: 18
Uczen: Gaara, Gaara Desert

Strój:stroj Gaary jako KazeKage, Tykwa

Umiejętności:
-Podstawowa kontrola chakry
-Zaawansowana kontrola chakry
-Mistrzowska kontrola chakry
-Gouken
-Kai
-Szybkie wykonywanie pieczeci (2 lvl)

Jutsu:
Chidori
Ranga C:
Kage Bunshin no Jutsu, (100 ch - 1 klon)
Sabaku kyuu/Sabaku Sousou(1.000 ch)

Ranga A:
Sabaku Rou (3.000 ch)
Saikou Zettai Bougyo - Shukaku no Tate(5.000 ch)


Bronie:
-100 Kunai
-10 Shurikenow
-100 senbon
-99 shurikenów Demonicznego Wiatru

Atrybuty:
Siła: S
Szybkość: S

Walki:
Wygrane - 3
Zremisowane - 0
Przegrane - 1
Treningowe-4

Misje:
S-2
A-
B-all
C-all
D-all
DODATKOWE:
KekkeiGekkai: Sharingan (4 lvl)
Rangi specjalne:  wykładowca(akademia), egzaminator(test na genina)
Klan: Uchiha
Demon: Shukaku (2lvl)
Władza nad demonem: 1 lvl

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.legendarnishinobi.pun.pl